Äntligen..

Är all form av sjukdom borta.. Både magsjuka och förkylningar..
Usch jag trodde verkligen jag skulle avlida i fredags.. Fy så dålig jag var.. Låg helt utslagen på soffan hela dagen.. Toaletten gick varm av både mig och Mange kan jag lova.. Men det slutade på fredag kväll som tur var..
I går var jag för rastlös för att bara vara hemma först tog vi en tur uppe i Hemlingby, jag behövde frisk luft och det gjorde susen.. Efter det åkte v hem till mamma/mormor och hängde med dom i några timmar ute i solen.. Vi tog en promenad runt byn och satt och solade mot husväggen..

Mange slutade jobba 18 och då beställde vi pizza, det var verkligen inte igår vi gjorde det och så gott det smakade.. Nu är jag nöjd ett halvår igen.. SÅ himla gott är det inte.. Vi kikade på mello, för Manges skull.. Jag hade klarat mig utan ag vill kolla på Sons of anarchy men Mange skulle absolut se Mello.. Jag sa redan innan att han Saade skulle vinna och det gjorde han ju... Jag hade verkligen velat se Nicke Borg i tyskland.. Men men..

Jaja i dag är vi i alla fall friskförklarade! I dag ska vi på Me and I party hos Karin och Vincent! Det ska bli skoj, jag har aldrig vart på ett sådant och jag har ju hört så gott om deras kläder.. Hoppas jag hittar nåt fint nu till våren..

För nu får det gärna bli vår! Gud så vi längtar efter att få vara mer ute i finväder och slippa overaller och vantar.. Och så har jag ju köpt en såååå fin vårjacka åt Alva, en röd som ser ut som en nyckelpiga från Lindex =)

LIlla ALva då.. Nu kryper hon för fullt, det går med en jäkla fart.. eller ja kryper och kryper.. Släpar sig fram det ser jätteroligt ut och så reser hon sig i spjälsängen nu också.. SÅ nu äre dags att sänka den till bottenlänge.. Jobbigt.. Måste få henne att sluta äta på nätterna nu för jag kommer bryta ryggen av mig om jag ska ner ända till botten.. Och så behöver hon ju inte äta på nätterna längre, hon är ju 7,5 månad nu! Men det är ju så enkelt för oss att ge henne en flaska där vid 5 för då somnar hon ju om 2 timmar till.. Men men det ska nog gå.. Det är ju bara att vänja henne av med det..
Nej nu ska lillan sova en stund så hon är pigg och glad till klädpartyt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0