Vilket väder vi har..

Gud så underbart väder, hoppas det här håller i sig nu.. Jag har 3 skift kvar att jobba bara.. I natt och sen tors em och fre fm sen så.. Ledig till september!

I går hade vi måndag.. Vi gjorde inte mycket.. Var ute och sprang och tog en vända på stan.. Köpte en rosa adidas-overall till alva eller svart var den med rosa ränder.. Supersöt, kommer ´vara perfekt till hösten och dagis ;) På kvällen var jag och Sara på bio och såg bad teatcher, himla rolig film! Gud så vi skrattade..

I dag har jag hunnit vart en vända på gymmet.. Målat klart mina jabelrondeller som jag har ställt ute på altanen med blommor på, jättefint blev det! Och sen har jag klippt gräset med veronica maggio i lurarna och nu sitter jag på toalettstolen och tittar när alva badar i badkaret.. Vi blev tvungen till det efter lunchen.. Alva åt blodpudding.. med hela kroppen om vi säger så.. Det gör hon ofta nu för tiden äter med hela kroppen alltså.. Gud så det ska kladdas! Jag tror hon gör det medvetet så att hon ska få bada sen för det är det bästa hon vet ;)

I em ska vi på picknick i boulognen med arbetskollegor.. Jätteskoj ska det bli.. Så fort sabina vaknar efter sitt nattskift ska vi ut på stan och beställa med en sallad från waynes.. Och´i natt ska jag jobba som sagt.. Mange håller på ute i boden, bygger nytt golv.. det andra brakade in.. Det blir så fint så.. ordning och reda blire när det blir klart.. påstår han ;)

Nu har vi bokat.. V 29 lånar vi husvagn och drar till gräsö, vad mysigt det ska bli! Och roligt.. Hoppas vi tycker det är skoj med husvagn, sådana fall kan det bli en sådan till nästa år.. Och sthlm V 30 med Tomas och Oliver.. Sommaren kommer svischa förbi och vips så äre höst och så ska man börja jobba =) Det gör inget, ser fram emot det med..

Nej nu har vi badat klart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0