Mitt i natten..

Ja då sitter jag här igen.. Mitt i natten på jobbet.. Förra natten jag jobbade gick riktigt bra.. Var pigg hela natten somnade gott hemma efter att jag myst lite med världens underbaraste bäbis! Vaknade kl 12 superpigg och kunde inte somna om trots att jag försökte i säkert 30 min... 4,5 timmes sömn är ju lite lite.. Men det gick inte så jag tog på mig springskorna i stället och körde fartlek runt boulognen.. Joggade 30 sek, sprang allt vad jag hade i 30 sek så höll jag på i 15 min, joggade resten.. Jag ska anmäla mig till tjejmilen nu och tänker satsa på en bra tid.. Var mer sugen på att springa sthlm halvmaraton men insåg att jag ska jobba långhelg då och jag orkar inte byta det nu.. Får ta det nästa år i stället..

Efter springturen kom M och underbara A hem vi tog en promenad i boulognen och drack kaffe på boulognercafeet.. Sedan var jag och A ute i trädgården och fixade lite innan det var dags för middag och nattning..

Har inte kunna sova någe mera under kvällen så det ska bli spännande att se vart den här natten slutar.. Trött är bara förnamnet nu.. I morgon hoppas jag kunna sova lite längre.. M skulle åka på tippen igen och när jag vaknar ska vi åka till sandviken och lämna in M:s hoj på service och hämta hem lite ved.. I morgon kväll ska vi grilla med Sara och Jonas! Fullspäckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0