Helg..

Helg på en torsdag! Det är kristiflygarehelgen.. Jag förstår att alla dagtidsarbetare tycker nog att det är skönt.. För mig spelar det itne så stor roll.. Hade jag jobbat hade jag nog passat på att tjäna lite storhelgsersättning.. Annars är dte mest drygt att affärerna är stängda och gymmet stänger tidigt osv.
Vi har haft sällskap av Sabinas hund Chester, vilket har gått jättebra! Han är så snäll och lugn.. Inte som mammas galningar till hundar.. Utan finner sig i det mesta och bara njuter av livet.. Vi tog en långpromenad i går kväll bara han och jag och i morse tog vi en tur med vagnen.. Nu väntar vi på att sabinas föräldrar ska komma och hämta honom.. Vi har vart ut til Mårtsbo och lämnat ANton hos en kompis.. Och så väntar vi på att mamma/mormor ska komma och hälsa på.. Vi ska ta en runda på stan.. De har öppet mellan 12- 16 i dag..

I kväll ska vi grilla.. Kyckling.. Jag ska springa och gymma hade jag tänkt.. Hoppas mitt gym är öppet bara! Det borde vara öppet till 18 åtminstonde... Jag tränar ju högst upp på jobbet mitt, plan 13 utsikt över hela stan.. SKitmysigt på kvällarna när det är mörkt (vintertid typ) då lyser det så häftigt överallt.. Nej nu ska jag ut och njuta i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0