Glad midsommar!

Sitter här i natten igen, nu är det midsommarafton och jag sitter på jobbet och tjänar pengar! När jag vaknar i dag ska vi till Matte och Carros stuga vid storsjön och fira =) Det blir mysigt.. Jag har ingen aning om vad jag ska ha för kläder, det bestämmer jag i morgon.. Men det blir nog en hel del varma kläder också! Mange skulle plocka blommor så jag kan göra en midsommarkrans till Alva =) I dag har vi inte gjort så mycket.. Vart till sandviken och hämtat Manges hoj och mera ved.. Jag tog mig en springtur inomhus eftersom det regnade så hemskt.. Jag hade bestämt mig för en mil och det blev det på löpbandet då 59 min tog det.. Fy fan så drygt det var att nöta, man kommer ju ingen vart! Hatar att springa på löpband, men jag fick ju min springtur i alla fall ;)

I helgen ska jag åka hem till Hofors, M jobbar 12 timmars och det var längesen jag träffade mamma nu... Jag ska baka en supergod efterrätt som jag hittat recept på..

Nej nu ska jag göra rätt för min storhelgsersättning ;) Ha en mysig midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0