Då var det Juni

Jaha.. Vart tog maj vägen? NU är vi inne i Juni, sommarmånad! Om 2 veckor ska jag jobba 3 veckor.. Det ska bli himla kul faktiskt! Och skönt att få göra lite nytta igen ;)
I går hade vi kursavslut! Min redovining gick sådär =/ JAg visste att det skulle bli så.. Det är en mardröm att sitta längst fram och redovisa grejje.. Ännu värre när jag nu var så missnöjd med mitt arbete.. Men nu är det över och jag fick ett C ¨på mitt arbete.. Det är ungefär mitt i.. F är underkänd.. Så himla skönt att det är över nu..

I dag har vi vart ute och joggat med vagnen.. Den går skitbra! Synd på vädret.. I dag har vi sällskap av Chester också.. Sabinas hund, han ska vara här över natten så kommer hennes föräldrar och hämtar honom i mogon.. Sabina och hennes kille ska på cykelsemester på Åland =) Myspys..
ANnars händer det inte mycket just nu.. Ska nog ta en promenad snart.. ALva har inte sovit på hela fm, kattjäveln väckte henne i vanlig ordning.. den fan! Jag utlyser skottpengar på den jäveln.. Hoppas Chester är sugen på katt.. Han får gärna ta honom för mig.. Nej nu verkar det vara dags att sova.. Skruttan är grining...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0