Svensson-semester!

I lördags var vi hem till Hofors och hälsade på.. Vi tog en vända på bilutställningen, jag gillar inte sådana där bilar så jättemycket men visst var det häftigt de är ju i sådant fint skick, oftast ;) På kvällen åkt ejag och Magnus ner ensam och kikade på själva cruisingen.. Vi mötte upp Emma och Emil och gick en vända med dom.. Emma har fått en riktig bäbismage nu och hon är såååå fin... När vi skjutsade hem dom stannade vi på en kaffe också.. På söndagen tog jag och Mange en springtur.. Jag hade tänkt mig 1,5 mil men vi kom bara upp i 1,2.. Vi sprang fårn engelsfors i skogen mot edksen och sedan vidare in på elljusspåret och så tog vi 4,5:an så totalt blev dte 1,2 på 1 tim och 20 min.. Inte den bästa tiden men jag fick ju släpa på en Mange som inte springer så ofta.. Jag tror han kräktes 6 ggr under hela turen =/ Stackarn.. Men han är ju envis som en röd gris och skulle aaaaaldrig erkänna att det var jobbigt.. SJälv hade jag ett jäkla bra flyt.. Vid edske masugn var det lite segt men på slutet kändes det som om jag skulle kunna springa 1 mil till..

NU är packningen i full gång här hemma.. Om någon timme drar vi mot Öregrund och gräsö.. Synd på vädret men det är ju våran vanliga otur det.. Hoppas det blir uppehåll bara så man kan vara ute åtminstonde.. Vi kommer hem på torsdag.. Och i helgen kommer Sanna och Tomas från småland upp och hälsar på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0