Sthlm here we goo

I dag fyller min mamma 51 och min syster 25 på samma dag! Vi ska åka dit i em och fira dom =) Sen åker vi mot stockholm i kväll.. Jag, Magnus, Alva och Anton.. Med Magnus bästa vän Tomas och hans son Oliver.. Vi ska bo i hans pappas hus.. Vi hoppas på bättre väder i morgon så vi kan göra gröna lund! Satt och försökte komma ihåg i går när jag var där sist.. Jag kom inte på det.. Inte kan det väl vara 9:an eller? nej gud nej det är ju 11 år sedan.. Nej efter det har jag vart där men minns ej när.. Roligt ska det bli i alla fall.. Sen får vi se vad vi hittar på mer.. Mysigt ska det bli i alla fall..

I lördags hade vi Johannes här och kikade på film och i går var några vänner från sandviken här och fikade.. Jag bakade blåbärspaj.. Det var ju hunda år sedan jag bakade nu.. Förut bakade jag jämt.. Nu kom jag på att jag inte använt socker på hela sommaren.. Men snart ska jag börja baka inför 1 årskalaset =) Det blir inte så mycket.. Obligatoriska bullar, en småkaka och cupcakes.. Undrar vad som är lämplig tårta åt en 1 åring? Funderar på en bärtårta så lite socker som möjligt..

I går var jag ute och sprang.. 9 km tungt som bara den var det.. Vet inte vad som hänt.. Men senaste 5 gångerna har känt som bly i benen.. Tror jag ska ta en lättare jogg i dag bara.. Nu blir det inte mycket träna på ett par dagar.. 

I dag missade vi att bajsa på pottan med kanske 10 sek... Det blev på golvet i stället.. Men snart så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0