Med i matchen

Gårdagens löptur gav mig blodad tand så i går kväll var jag med på friskis och svettis utegympa i boulognen! Jag gick direkt på medelpasset! Och även om jag vart förkyld i 1 vecka och inte gått på aerobics på några år så lär jag säga att jag hängde med rätt bra ändå! Det var uppvärmning, styrka, kondition, styrka och kondition igen.. Även om man går på gym så är ju styrkan med sin egen kropp mer uthållig man håller ju på längre än att bara lyfta en vikt 10 gånger och sen vila även om man lyfter tungt! Jaja roligt som fan var det..

I natt har alva sovit hela natten.. Hela natten utan morgonvälling vid 5 =)))) Hoppas det håller i sig ;) Undrar just vad vi ska hitta på i dag? Antingen åka ut till Matte och Carros stga och fiska, hem till Manges syster Jenny och våldgästa poolen eller åka till fjärran kanske? Jag vill åka motorcykel men min är fortfarande avställd och jag får inte tag i någon besiktningstid förrän i aug. och då känns det ju som om säsongen ändå snart är över ? Vi får se om jag vågar mig upp på Manges cykel...

2 veckor kvar till syster fyller 25 nu också.. Undrar vad jag ska köpa åt henne då? Nej nu ska jag surfa vidare.. Är sugen på att köpa en ny barnvagn eller en till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0