home sweet home

Äntligen hemma!
Men så underbart vi har haft det! I måndags åkte vi hem till Hofors och firade min mamma som fyllde 51 och min syster som fyllde 25... Trevligt att träffa hela släkten, även om den är liten ;) På kvällen åkte vi till sthlm stannade i uppsala för mat.. McDonaldes blev det.. (semesterfrossa kallar jag det) Vi kom fram till spånga vid 22 tiden eftersom min mange är helt oduglig som kartläsare..
På tisdagen tog vi pendeln in til centralen och därifrån gick vi genom gamla stan som är så himla mysig och tog en lunch där på ett cafe.. Sedan tog vi djurgårdsfärjan över till grönan och där var vi från 14:00 till 22:30.. Helt galet med folk var det! Men riktigt roligt! Grabbarna köpte åkband och åkte det mesta jag och M delade på ett åkhäfte som vi kunde turas om att åka och stå med vagnen.. Jag åkte bergodalbanan, insane, kvasten och uppskjutet.. Åt en massa onyttigt Langos som jag har längtat efter, glass och godisremmar! Vi kom hem halv 1 på¨natten.. Alva skötte sig jättebra även om hon fick sitta i vagnen hela dagen varvat med bärsele.. På onsdagen tog vi bilen in till stan och gick på aquaria och åt lunch på någon resturang alldeles bredvid grönan innan vi åkte hem..
Sthlm är heeeelt underbart och man får verkligen mersmak när man är där.. Vi funderar på att åka dit utan barn snart bara jag och M..

I går kväll när vi kom hem hade vi inte en endaste pinal i hela kylksåpet så jag åkte och storhandlade på willys, e hel timme tog det.. Sedan bakade jag LCHF bröd jag har ätit mig trött på filmjölk.. Så himla gott blev det! Gjort på ägg, ost, keso och nötter.. För nu är det slut på semesterfrossan.. MItt mål är nära nu bara 5 kg kvar.. Måste bara ha en sockeravgiftning först =/

I dag torsdag vet jag inte vad vi ska hitta på.. De säger att dte blir finväder ?? I helgen åker M på mc semester.. KAnske jag skulle ta mig en runda på stan? Ensam? I kväll blir det grillat i alla fall ;) det var längesen nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du ha tid och lust att skriva ut receptet på brödet här? =)

2011-07-28 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0