Söndag och MC mässa

Helgen börjar lida mot sitt slut.. Det gör ingenting för mig, eftersom jag är mammaledig så har vi lördag hela veckan! I går Lördag gjorde vi inte så mycket.. Jag gymmade och Mange tog n promenad med ALva.. På kvällen gjorde vi egna pizzor och alla pizzerior SLÄNG ER I VÄGGEN! För jäklar vad goda dem blev... Behöver aldrig mer köpa en pizza om vi säger så ;)

I dag är pappa M på mc mässan och drömshoppar nya motorcyklar.. Jag och Alva har precis tagit en skön pomenad i fina vårvädret.. Och så har jag bakat på f.m till dopet... lir inte så mycket baka eftersom vi bjuder på smörgåstårta, men en kaka till kaffet måste vi ju ha!

Och så dåligt jag mår i dag då... Jag är yr och alldeles snurrig i huvudet, tror det är amningshormonerna som håller på å lämnar kroppen för fy då.. Jag är alldeles knasig i huvudet, allting jag gör tar dubbelt så lång tid och jag fattar ingenting när folk pratar med mig.. Hoppas det går över fort! Och tuttarna då? Vad fan hände med dom? Nog för att jag har hört talas om taxöron men hallåååå... Snacka om utsugna, de hänger som världens skinnpåsar som jag måste rulla i hop och stoppa ner i bh:n Jag hoppas VERKLIGEN att de återställer sig lite till det normala i alla fall annars lägger jag mig under kniven direkt! Och sen vet jag int evad det är med kroppen.. den håller väl också på å ställer om sig efter amningen men den suger verkligen åt sig varenda gram fett som jag stoppar i mig.. Magen sväller upp så det ser ut som jag är gravid igen och kg på vågen tickar bara uppåt fast jag tränar och rör på mig som en idiot! Nej Nej nu får det bli en ändring.. Beach 2011 är nära nu..

I veckan har vi inte så mycket inplanera.. Lite plugga med klasskompisarna och på egen hand ska göras.. Dopsamtal med prällen på tisdag och på torsdag ska vi till Gimlins och titta på korten sen är det babysim igen och så helg.. Oj vad det rullar på nu..

Snart kommer mamma och pappa/mormor och morfar och hälsar på.. De får godkänna kakan till dopet hade jag tänkt ;)


Kommentarer
Postat av: gabbe

haha vad jag sitter och skrattar =) har också samma problem med skinpåsar som hänger dom vill inte återställa sig, det får bli en operation här fram över =) Hoppas du har bättre tur då. kraam

2011-01-31 @ 10:07:15
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0