Plugg Plugg Plugg

I dag började jag dagen med 7 km löpning på 47 min, riktigt nöjd med tanke på vilken uppförsbacke jag hade.. Hela vägen till Statoil Hagaström där släppte det! Men fy fan vad roligt det är att springa! Efter det tog Mange med sig ALva ut till valbo för en fika med sin jobbarkompis så jag fick vara ifred och börja med mitt fördjupningsarbete! Jag ska skriva 5 sidor om ICD, implanterbar defribrillator! Ska bli sjukt spännande och jag är taggad nu.. Det var riktigt segt till en början men nu har jag gjort en mindmap och vet precis vad jag ska ha med.. NU letar jag litteratur och sen sätter jag fart!

Har inte gjort så mycket mer.. Vart och köpt kaffekapslar till Dolce Guston, supergott med egen Latte! Sen har jag haft Alvamys hela e.m...

I morgon ska vi på dopsamtal med prästen, blir spännande! Har ju inte allför stor erfarenhet av dop.. Har endast vart på 2 st! Ska bli så mysigt, det är inte så långt kvar nu! Sen ska vi ut till sandviken på e.m hem till Karin och gå igenom patientfallen till arytmiseminariet i nästa vecka..
Sa jag att det är fullt upp med att vara mammaledig?



Den här bilden älskar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0