Måndag?

Fast det känns mer som Tisdag, fast egentligen har vi Lördag hela veckan jag och Alva... Men i dag är det Måndag, enligt kalendern och Anton måste till skolan vare sig vi vill eller inte.. Mange jobbar natt så det blir vi som skjutsar, men i dag åker han till sin mamma så det är bara i dag som vi måste kliva upp tidigt.. Ja tidigt går vi ju upp annars också.. ALva tycker det är dags att kliva upp 6 om dagarna... VARJE dag alltså... Meeeen då tar jag över henne till mig och så myser vi lite i sängen i någon timme till tills mina ögon vaknat till..

I dag har vi vart och fixat för morgondagens kalas.. För i morgon är ingen vanlig dag, för det är MIN födelsedag! Och hela tjocka släkten kommer på middag.. Det blir pajbuffé och så kanske den godaste cheesecaken ever till kaffet..
Och så har jag vart på plan 13 och kört lite cardio.. Det blev hårda intervaller på löpbandet och ett mjölksyrepass på crosstrainern så i morgon kommer musklerna få känna på träningsvärk!
Senare i kväll ska jag ner på stan och fika med Sabina och Linneá, det ska bli supermys för det var så himla längesen jag träffade dom! Och så ska jag gå ensam!! ?? Hur konstigt kommer inte det att kännas.. Är ju numera van att sitta ihop med lilltjejen 24 timmar om dygnet.. Men kl 18 för henne är mitt i kvällsrutinerna så det blir inge bra att ta med henne på café då.. Hon gör ju kväller kl 19, så det får pappa Mange fixa i kväll nu när jag inte ammar längre.. Lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0