Long time no see...

Ojoj här har det hänt mycket sedan sist!
Det måste vara över ett år sedan jag skrev sist eller två?

I alla fall.. Jag uppdaterar lite snabbt ;)
Bor kvar på blåsåsvägen med min kära Magnus och bonusbarnet Anton... OCH... så har vi fått en ny liten familjemedlem =) Alva heter hon... Hon kom till världen genom ett urakut kejsarsnitt den 6 aug. 2010. Lyckligaste dagen i mitt liv... Mest kaotiska också... Graviditeten var underbar! gick över tiden med 13 dagar och sista veckan hade jag värkar i stort sett varenda natt.. Sen på fredag morgon kom hon, jag sov så jag missade hela finalen.. Otroligt bitter över det men men vad ska man göra? Ungen har ju ärvt min envishet sååå...

I alla fall så är jag hemma på "mammaledighet" nu men så mycket ledig är man ju inte.. Det är fullt upp med olika träffar med mamamgrupp, arbetskompisar, vänner.. Och så pluggar jag också.. Kardiologi kursen.. Otroligt skoj! Planerar att gå tillbaka till jobbet i sep. Ska bli underbart att få vara hemma en heeeel sommar till, gick ju på havandeskapspenning förra sommaren sååå...

Alva! Den mest underbaraste lilla person som jag någonsinn mött.. Det är fantastiskt underbart att få vara hemma och se henne utvecklas.. Hon är redan 5 månader och det händer jättemycket! Hon sitter och har fått sina första tänder... Vi börjar så småningom få in lite rutiner nu... Med sovandet och ätandet.. Har börjat peta in lite riktig mat nu och gröt till kvällen, ammar än så länge men eftersom tänderna är på väg nu så planerar jag att sluta till slutet på jan.
Om 1 månad ska vi hålla dop för lilltjejen.. Vi slår på stort och bjuder in hela familjerna och alla vännerna, ska bli superskoj!

Annars äre nog mest sig likt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0