hIPP Hipp HurrA!

För i dag är ingen vanlig dag för i dag är det MIN födelsedag!
Den började så otroligt bra! Alva vaknade bara 1 gång i natt och ville ha mat, kl 4 sen sov hon till 6 (som vanligt det) Då kom Mange hem från jobbet och jag fick frukost på sängen =) Precs vad jag önskat mig.. Med sig hade en han en stoooor kandelaber som jag hade önskat mig =) Sen hade jag och Alva mysmorgon medan pappa M sov efter nattskiftet...
Runt lunch satte jag igång med pajbuffén det blev Taco, ost och skink och en paj med kräftstjärtar och fetaost.. Sjuuuuukt goda blev de.. Och till kaffet hade vi cheesecake! Otrligt gott och lyckat födesedagsfirande.. Det var min lilla släkt som kom mamma, pappa, syster, farmor och morfar! Av syster fick jag rakhyvlar och lotion och av de andra blev det pengar! Så nu sk ajag ut på stan och unna mig något nytt, slutar väl som vanligt med att jag bara handlar åt Alva =) Nej jag ska fixa håret (till dopet) och så ett par nya byxor kanske?

Dopet ja, nu äre bara å sätta fart med förberedelserna till det! Ska bli så himla skoj..


En bild från i julas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0