Ett jäkla humör...

Har våran lilla tjej... Hmm.. Undrar vem hon ärvt det av? hihi både jag och Magnus är ju envisa som röda grisar.. Och nu börjar det smyga sig fram... Hon vrålar och skriker rakt ut tills hon får sin vilja igenom.. Råkar man ta något ifrån henne då får man en röd, tårsprutade, tjutande bebis tills hon får tillbaka det man nyss tagit... För att inte tala när hon är missnöjd.. Om hon legat i babygymmet för länge, eller suttit i matstolen/gåstolen för länge (läs mer än 5 min) då blire ett jäkla liv... Men man bara ler åt henne för hon är ju så himla go! Hjärtat smälter ju när hon ler och skrattar åt en, vilket faktiskt är oftare än tvärt om..

I dag har jag haft lite egen tid på gymmet.. Tränar på plan 13 som ligger högst upp på sjukan så det är nära och bra.. Gjorde 30 min på löpbandet och en timme i gymmet... Det går så himla bra just nu.. Löpningen är det roligaste som finns, dock inte på löpband men det är för att det är snorhalt ute.. Jag har bestämt mig.. 10 kg ska bort innan sommaren.. Tillbaka till min målvikt.. Gravkilona är borta sedan länge, gick endast upp 10 kg under graviditeten.. Men jag vill även loosa sambokilona.. Och de sitter hårt ska ni veta... Men det är så vansinnigt roligt just nu med springningen och så ska jag göra några lopp i sommar som peppar mig extra mycket.. + att jag rensar skallen när jag springer/tränar.. Det är mitt andningshål, där jag hämtar ny kraft.. Den här veckan har jag hunnit med 3 löppass och 3 gympass..

Annars har vi inte gjort så mycket, jag har vart på barnens hus och handlat lite nya nappar och så.. Flaskmatningen går galant, mina tuttar värker men inte lika mycket som när hon bet i dom.. Värsta Dolly Parton tuttarna har jag, synd att de inte alltid kommer vara sådana här fasta och runda ;)

Det blir ingen bild på mina tuttar, men en på vårat lillahjärta såklart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0