Snorunge

Måndag igen.. Vi måste ha förkylt stackars ALva under helgen för jäklar så snorig hon är.. Stackars liten.. Det bara rinner och det var jättejobbigt för henne i natt som var.. I dag har jag använt näsfridan som är en fantastisk uppfinning och i natt sover hon i sittvagnen så hon får högläge och lite avlastning för sina slemhinnor.. Det gick jättebra att få henne att sova, hoppas det går bra hela natten..

I dag har vi inte gjort så mycket.. Var ner på BVC på föräldragrupp, höll oss lite på sidan av eftersom hon var så snorig.. Vi pratade om sjukdomar i dag.. EGentligen ingenting nytt för mig.. men det är så trevligt att träffas..

EFTer det promenerade vi hem och hemma har jag haft storkok för ALva.. det blev pasta, kyckling till det tänkte jag ha broccoli men det har jag reda i frysen.. Sen tog jag en tur upp på gymmet.. SÅ skönt att komma igång igen.. Sprang i 20 och sen körde jag igenom kroppen och fick riktigt bra kontakt i dag! Och löpningen gick också bra med tanke på helgens bravader och att jag inte sprungit på över en vecka.. Nu ska jag försöka vara lite seriös.. Hinna med gymet minst 2 gånger per vecka och springa 3 och någon promenad med Natalie..

I morgon har vi dagen öppen för förslag! Inget planerat alltså.. Hoppas snorungen mår bättre så vi kan ta oss ut på promenad..

Nej nu blir det en dusch och sedan sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0