Perfekta dopkläder...

I dag började vi dagen med sovmorgon, tack för det Alva! Ända till 7 ??? Ja jag hade ju vart upp och matat vid halv 5 men ändå ?? Hur skönt som helst... Efter frukosten tog jag en vända upp på gymmet... Sprang i 30 min i bra tempo och körde lite rygg innan jag blev alldeles svimfärdig.. Usch det var fruktansvärt så jag var tvungen att gå hem..

Sen tog jag Alva med mig ner på stan för att hitta de perfekta dopkläder, till mig alltså... Alvas är ju klara sedan väldigt länge ;) Mmmm om jag hittade några? Nej... så det blev billigt och bra! Äh jag får helt enkelt ha den långa vita skjortan som jag hade på jul, det är ju enda gången som jag haft den så den får duga.. Köpte ett par nya strumpbyxor till bara och så har jag klackar till det.. Det får duga! Eller så klämmer jag ner mig i någon gammal kjol.. På vägen hem mötte jag Sabina och KArin, vi bokade en fika hos mig på Torsdag, så det ska bli skoj =) SÅ alva får träffa Elina och Vincent!

Sen har vi bara tagit det lugnt.. Snott ihop en köttfärslimpa och busat.. Nu sover trollet och jag försöker plugga... Just nu läser vi om arytmier, finns nog inget tråkigare rätt svårt är det också.. Och så himla enkelt att bara lägga ner boken =/ Men men  mån har vi seminarium och på e.m föreläsning om hypertoni! Jag måste verkligen fokusera nu det är ju bara några månader kvar sen är det över..

I morgon tisdag äre som sagt skoldags och så ska jag hinna till bvc för vägning och mätning av lillhjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0