Onsdag...

I går tisdag var en seg dag, det var svinkallt -20 så vi höll oss inne! På e.m åkte vi till sandviken för Mange behövde en frisyr.. Och snälla Sara hjälpte honom med det, han blev skiiiitsnygg i håret! Sen åkte vi till sandbacka park och tränade jag och Sara, det var skoj att testa ett nytt gym.. Efter det åkte vi hem lagade mat och sen på kvällen åkte jag över till Natalie och tog en kvällspromenad.. Så i går kväll var jag helt slut! Vilken eftermiddag det blev! Men det är så skönt att röra på sig och få prata lite annat än bara bäbis som jag och Mang gör mest hela tiden..

I dag ska vi på öppna förskolan för första gången =) Det ska bli skoj.. Det är vi och två från mammagruppen och så sa Malin och Milo följa med =)
Sen i eftermiddag ska vi åka och handla till dopet.. Festis och dricka och lite smått.. Nu är det nära =)

Och sen ska jag försöka hinna med någon form av träning också.. en liten springtur möjligen?

I morgon ska jag till frissan =) Ohhh så spännande! Jag har nog mer eller mindre bestämt mig nu.. Det blir att klippa av en del så jag får lite frisyr och så ska jag färga i någon cool färg, men det överlåter jag åt Erika på sotlugg och linlugg att bestämma...

Alva har börjat ta sig fram nu.. eller fram och fram det går mest bakåt =) Lägger jag henne på magen på golvet så har hon lärt sig att resa sig på raka armar men hon har inte fattat grejjen med benen än så hon glider bara bakåt, och jäklar så sur hon blir!
Nej nu måste jag göra mig klar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0