December

Oj redan 5:e december! Snart julafton! Wohoo vad jag längtar! Värre än barnen är jag!
Är nästan klar med alla julklappar också, bara syster kvar och säkert någon mer åt Alva! Helgen då? I fredags var vi bara hemma.. På lördagen åkte jag och A till Hofors lämnade henne hos mormor och så åkte jag vidare till Säter/ Borlänge för att hälsa på syster i deras nya fina lägenhet! Sedan åkte vi till kupolen och brände av lite klappar och jag fixade klänning för årets fest som vi ska på i morgon.. Efter det gick vi och käkade och sedan på bio, twilight 4 del 1 ååååhhhhh så bra den var! Somnade som ett barn när jag kom hem till mamma.. På söndagen gick vi en promenad i engelsfors och sedan åkte vi hem till Gabbe och hennes söta flickor och lekte lite.. Tror vi sågs senast i sommras när flickorna inte kunde gå ens.. Så det var på tiden! Gabbe är min x svägerska och en av de snällaste människor jag träffat! Inte ett enda ont finns det i den tjejen! Sedan bjöd hon oss på lunch och så promenerade vi i robertsholmsskogen, bakom sågen.. Där har man många barndomsminnen ifrån!
Sedan var det dags för barnkalas.. Alexandra har fyllt 2 år och det skulle såklart firas! Fint kalas med mycket gott fika och mycket folk.. Alva var trött och mamma med så vi åkte hemåt efter 2 timmar.. Det var den 3 dagars ledigheten det.. Tycker om att ha fullt upp men det kändes inte som om jag hunnit tagit igen mig direkt när kl ringde halv 6 i morse :/ men det är bara å ge sig på't igen bara! Snart helg igen..
I kväll bakade vi knäck och så har jag provat mina kläder inför i morgon, kul skamset bli.. Men nu ska jag ligga på soffan och pilla naveln, en lte stund i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: gabbe

Men gud vad glad jag blir tack för dom fina orden nästan så jag blir lite tårögd så här på morgonenkvisten ;D kram snälla du

2011-12-06 @ 07:44:52
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0