Nedräkning

Nu börjar det dra ihop sig ! Snart är det dags att börja jobba.. 5:e september! Bara 3 veckor kvar av en ledighet som varat i 1,5 år.. Har ju vart in och gjort några skift så helt ute ur matchen är jag ju inte.. Ska jobba tors, fre och sön den här vecan med! Tog åt mig lite x-skift i början på sommaren som ger dubbel betalning! Så lönespecen i slutet på sep. blir nog väldigt trevlig!
I går fyndade jag vinterkläder till ALva.. fleecefodrat regnställ, vinteroverall och POP skaljacka med byxor för 650 kr.. för alltihopa! Så nu har hon ytterkläder för ett helt år framöver.. Bättre begagnat, men knappt använt!

I dag ska jag göra ärenden på stan.. Till banken och fixa sparkonto åt Alva och pensionssparande åt mig, till guldfynd för att höra mig för hur mycket det kostar att förminska min förlovninsring som jag inte kan ha längre, bara tappar den.. Och så ska jag leta kläder åt Alva vi har 1 årsfotografering på gimlins nästa vecka.. Men nu först ska jag kila upp på plan 13 och gymma lite..

I går hade vi 1 årskontroll på bvc.. Lillpruttan är nu 74 lång och väger 9,2 och så fick hon vaccination.. Stackars liten det gjorde riktigt ont i mammahjärtat.. Sådär ledsen har hon aldrig blivit förut..

Nu gymmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0