Morgonstund

Gud så mysigt det är såhär på morgonen.. Först när vi kommer ner kissar vi, byter blöja.. Fixar gröt, sätter på en kanna kaffe medan gröten kallnar lite.. Ger Alva gröt medan hon tittar på barnkanalen och sedan äter hon en delikatess smörgås med leverpastje och dricker mjölk medan jag äter min filmjölk med hemmagjord mussli på nötter och kokos och sedan dricker jag mitt kaffe... Kaffe smakar som allra bäst nu på morgonen.. Måtte våran kaffebryggare aldrig gå sönder för gud för ett sådant gott kaffe den gör..
Natten har vart okej.. Stackars ALva har legat och gnytt i sömnen vaknat några gånger.. Det verkar göra väldigt ont att få kindtänder =/ Om jag bara kunde byta med henne skulle jag göra det.. Men hon verkar må mycket bättre i dag än i går.. Ingen feber och inte alls nå kinkig..

I dag ska jag arbeta! Hela eftermiddagen och hela förmiddagen i morgon.. Får inte se pruttan förrän kl 3 i morgon!! Hur ska jag klara mig? Fint väder verkar det bli, men kallt.. Bara 10 grader ute än så länge.. Nu drar sommaryran igång.. "lilla cityfesten" Har inte vart där i stenebergsparken en enda gång.. Det är nog bara skit! Nej nu ska vi fortsätta vårat morgonmys här...

  Gud vad jag älskar den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0