Tisdag

Japp tisdag i dag.. Alva sov i ett sprut från ca 19:30 i går då det tog lite längre tid att få henne å sova men sen sov hon enda till halv 6 i morse!! Då fick hon utspädd ersättning och somnade om till 7:10... Får se om det funkar det där med att späda ut ersättningen.. Om det ska vara riktigt så ska det vara 7 mått i 210 vatten men för varje natt har vi dragit av ett mått så nu i morse fick hon 4 mått i 210 vatten.. Hon sörpla i sig allt så himla glatt så och sen somnade hon om ?? Hmm det gick visst att lura henne.. Håller tummarna på att det går lika bra i natt

På fm mötte vi upp Ulrika och Lily och så styrde vi våra bugos till jobbet för att hälsa på, vi har likadana vagnar hon svart och jag rosa =) Sen tog vi ett varv runt boulognen på det.. Vi kommer bli grannar förresten =) Huset vi var och kikade på köpte dom! Hur roligt som helst! Äntligen får vi in lite nytt ungt och fräscht folk på området ;) Och bäst av allt, Alva får en lekkamrat..

Medan Alva sov fm tog jag en snabb tur på stan.. Spontanköpte en klänning till bröllopet om en månad! Den blev hur fin som helst jag är sååå nöjd ska bara ha skor till den å... Tror ballerina kommer göra sig fint. vita kanske? Ska kolla närmare på det en annan dag..

På em har vi inte gjort så mycket.. vart och handlat lite.. Alva sover i vagnen ute i trädgården nu. Jag har tusen saker som jag BORDE göra men jag känner för att ligga ¨på soffan och zappa lite? Kanske jag gör det... Tänkte göra lite skolarbete i kväll när hon somnat.. Det är ändå bara skit på tv fram tll 21 då det är husfruarna! Och sen Big Brother.. Jaaaa jag veeeet nästan pinsamt å erkänna men jag har fastnat! Tittar man så gör man ju det.. Vilka idioter det är med i år alltså.. Helt sjukt..

I morgon är det begravning av min kära mormor och sen bli jag nog kvar i Hofors hela kvällen..

En bild som jag har tagit och redigerat själv.. Jag är riktigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0