Lycklig!

Världens bästa bäbis sov hela natten i sitt egna rum =) Så stooor och sååå duktig! I går kväll när jag var upp och kollade till henne låg hon lika igen och sov sådär på mage med knäna under sig och rumpan i vädret.. Var tvungen att ropa på Mange så han också fick se.. Glömde helt bort att knäppa kort, men sover hon så igen måste jag komma ihåg att knäppa ;) Vid 4 ropade hon, då stod hon och vinglade vid spjälorna fast med stängda ögon, så då var det bara att lägga ner henne och stoppa in nappen så sov hon vidare.. Enda till kl 6 !!! Misstänker att hon kanske vaknade av att Mange kom hem då.. Men det gjorde ju inget för då var jag så utvilad så.. Vi myste lite i vår säng och nu har vi precis ätit frukost =)
I dag värker det i mina ben =/ Jag är lite nervös, men jag hoppas att det har med massagen att göra.. Vill inte ha tillbaka den där hemska benvärken.. Ska vara noga med liniment och stretch i dag.. Kanske ska hoppa springturen som jag tänkte mig till em? Hmmm vi får se.. Var längesen jag besökte gymmet nu också...

Snart ska pruttan sova, då blire intensiv plugg..

I går såg jag sista avsnittet av samcro =/ Satan så spännande det var.. M MÅSTE ladda hem det näst senaste för sen spelade jag in avsnittet som gick på tv i går och då är vi i fas igen.. Det är kanske den bästa serie på länge.. Inte riktigt min stil på serie men jag har fastnat..
Kriminella MC gäng handlar det om..,

Nej nu ska jag städa undan lite här.. Fan vi drar ju på semester på måndag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0