I did it

Jepp ena inlämningsuppgiften är godkänd! Phu.. NU invöäntar jag bara tentaresultatet med spänning, det kommer vilken dag som helst.. Sen är det BARA fördjupningsarbetet kvar... Bara... sen är kurse slut! Yes! Då ska jag vara mamma på heltid ;) Och jobba lite i Juni.. jaja..

I går hade vi en bra dag.. Var bara hemma och pillimasade.. Promenerade... Pysslade med bröllopspresenten.. Mamma och pappa var förbi med en bil åt Alva.. En lära-gå-bil... Hon blev
jätteglad! Vi var runt och kollade in virke.. Vi funderar på att bygga en egen gungställning.. Eller så orkar vi inte och då köper vi en.. Jag vill helst ha en i trä, dom är så fina!

Resten av veckan är inplanerad.. I dag ska vi gå på promenad med Sabina i morgon ska vi vara hundvakt åt Sabinas hund Chester.. På fredag ska vi träffa Gabbe och Novelia i köpis och på em bäbissimma.. På lördag är det sista april och då har vi bjudit hem en massa folk... Vi ska grilla, leka och knalla ner i boulognen och titta på majkasen.. Den är gigantisk!!

I dag ska jag gymma och kanske spring i kväll.. Har lite ont i magen på höger sida... och fortfarande ont i benen efter förra veckans intensiva löpning.. Tror det vart 5 pass eller nåt.. Fan jag är så trött på mina ben.. Kan de inte bara vara bra då.. Jag vill inte ha ont..

Nej nu ska vi göra oss klar för promme... Funderar på milslingan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0