Då var det Måndag

I går söndag blev ungefär som lördagen.. Promenad på morgonen, fortsatte kratta tomten.. Bakade en pizza på kvällen till Mange kom hem.. Inte så mycket mer..

I dag Måndag har vi precis vart i Hemlingby och sprungit.. Värmde upp med två varv runt 2 km slingan och avslutade med intervaller i slalombacken.. Och jäklar så klen jag vart efteråt.. 4 intervaller blev det i olika etapper upp för backenjävlen! På toppen höll jag på å kräkas.. Hemma fick jag ett blodtrycksfall och var nära att svimma.. Jag var vitare i ansitet än efter kejsarsnittet då jag förlorde nästan 3 l blod... Men efter några minuter med benen i högläge så kom jag tillbaka.. Nu har jag ätit en banan och funderar på om jag ska ta mig till gymmet? Mange och Alva har åkt till köpis för att fika... Eller ska jag kanske ta å göra klart mitt arbete som ska vara inne på onsdag? Alva lyckades trycka på någon knapp i går så det blev nå konstiga markeringar i det.. Hmm undrar hur man får bort de då?
Annars i dag ska jag ner på stan och fixa med lite scrapbooking grejjer till kommande bröllop! Kuuuul... Det är så himla roligt! Nej nu kan jag inte slösa bort denna dyrbara tid.. Måste göra nåt vettigt när jag är "barnledig" någon timme..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0