Ångest...

Har ångest över mycket just nu.. Skolarbeten! Tentaresultatet har vi inte fått=ångest, ska skriva ett arbete om ICD på 5 sidor=ångest, begravning av mormor på onsdag= missar genuskardiologi= göra skriftlig inlämningsuppgift i stället = ångest.. Kommande bröllop! Hade tänkt mig en långklänning, hittar ingen= ångest, köpt en kort ful tunika i korallfärg som gör att jag ser gravid ut igen=ångest, inge skor=ångest.... Ja skitsamma, ni fattar! 

Sitter just nu och ska knåpa ihop en inlämningsuppgift i genuskardiologi på 3 kapitel.. Det går sådär.. Jag är sååå ointresserad! Och för att inte tala om ICD arbetet.. 5 fjuttiga sidor.. ?? Vad är dte med mig... Jag vill vara ute med Alva och mysa i solen.. Inte skriva skoareten.. men men.. bara det allra sista nu sen är kurse över... 

I dag fick vi sovmorgon igen.. Halv 8 =) Helt underbart! Vi har vart i valbo och köpt en kostym åt M... ojojoj så snygg han blev! Lite kläder till ALva, Anton och en cykelhjälm till mig själv.. Nya mysbrallor.. 

I morgon ska jag jobba! Spännande.. Ska bli sjukt kul att komma tillbaka.. Ja nu har jag ju bara i morgon än så länge, men jag hoppas på fler dagar så jag får in lite extra koooosing och spar lite av mina föräldradagar!
Mange och ALva är och handlar så jag kan skriva arbete ifred..  Hade tänkt gymma i dag får se om det hinns med.. Vi ska på husvisning senare i dag.. SPännande! Det är ett hus i samma område fast större.. Men dock är läget sämre så det blir nog inget mer än en visning.. Nej nu sk ajag fortsätta på mitt arbete så jag kan gå på begravning i lugn och ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0