Nattsuddar..

Ja då är jag på jobbet igen då =) Nattskift som vanligt.. det är endast då jag har långtråkigt och hinner med att blogga.. I natt har det ändå vart en bra natt.. Rätt lagomt att göra.. Lite prover och sådant.. Har ju fortfarande calici (vinterkräksjukan) på avdelningen så jag har bråkat med en läkare under natten.. Som inte förstod att vi har intagningsstopp.. Men han vägrade lyssna och la upp en patient i alla fall.. Så jag tog och skrev en avvikelse på honom.. rätt åt honom..

I går.. sååå var vi ut till valbo jag och mitt hjärta.. Vi fikade och strosade runt i affärer.. var in på nya mio och jäklar vad fint dom har fått det, det var verkligen ett lyft för dom att flytta in i nya köpstaden som det så fint heter ;)
Efter att vi hämtat Junior åkte vi till sanna på flugger och hämtade ut de superduperfina tapeterna till hallen.. Vi köpte även färg som vi ska ha ovanför pärlsponden i trappen.. den går i ton med tapeter som kommer vara uppe i hallen, kanonfint kommer det bli.. OM jag kommer i håg så lägger jag ut bilder här sen.. Nu först äre garderoben som blir klar i morgon =))
I morgon när jag vaknar ska jag ta mig en långpromenad.. Sen kanske vi åker hem till mamma och pappa och käkar, det var så längesen jag träffade dom nu..

Såg också väääärldens bästa film i dag.. "seven Pounds" med Will Smith, jag grät som ett litet barn i slutet.. Fy fan vad bra den bra!!! Jag älskar att se sådana där bra filmer.. Nej nu ska jag ta en massa blodtryck och koka kaffe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0