80 tals tema

Jajamenn! I lördags hade vi fest =) Det vart verkligen lyckat.. Hur roligt som helst hade vi åt varandra.. den ena var fulare än den andre =) hehe... Alla mina vänner är ju såklart underbart vackra... Men förstå mig rätt.. de hade ju spökat ut sig i 80 tals tema.. Vi hade väldigt trevligt, med supergod mat.. Sen vart det spela av.. På nya PS3:an.. vi hade ju köpt guitar hero, och jäklar vad roligt vi hade.. Grabbarna lirade ju mest.. Men jag hann med ett par riff jag med ;) Jag, Mange och Johannes stannade uppe alldeles för länge.. jag kom i säng 6 på morgon och de andra två gick och la sig vid 8 !!!! På söndagmorgon alltså.. Helt galet..
Var inte alls farligt mycket att städa, jag höll undan rätt bra under kvällen..

I dag har jag vart hos frisören.. Jag har klippt mina toppar och gjort en avfärgning, nu är jag på väg till att bli blond igen då =) trivs ju bäst som det.. Sååå drygt att färga den tråkiga utväxten heeeela tiden.. Nu är jag ljusare brun kan man väl säga.. lite gyllenbrun.. rätt nöjd faktiskt..

Och så håller vi på å rustar för fullt där hemma.. Mange har börjat med min walk-in-closet.. den blir nog klar i morgon, vita randiga tapeter.. och så har jag beställt tapeter till hallen uppe nu =) det blir också randigt, fast på bredden.. en ljus, beige, vit, gammelrosa ton.. skitsnyggt kommer det bli... Och så mycket ljusare i den nu lilla mörka hallen.. Längtar tills allt är klart!

I natt jobbar jag extra tur.. Vi har ju magsjuka igen då på avdelningen.. Jag är Syster brun i natt.. Ska även jobba i morgon natt, hoppas jag inte åker på nåt nu.. det har jag verkligen ingen lust med.. inte råd heller för den delen.. Vart ett dyrt besök hos frisören i dag, och har bokat upp ett nytt besök i nästa månad..

Nu har jag i alla fall betalat sista räkningen på lägenheten.. nu är jag av med alla sorters hyror.. Nu ska vi bara bo och njuta av varann jag och Mange..

6 timmar kvar tills jag slutar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0