Nattpass...

I dag gick jag på mitt första av tre nattpass i rad.. Det känns bra.. Är därefter ledig fre, lör, sön =) På lördag kommer Emma hit och vi ska gå med Sanna, det blir nog heartbreak som vanligt ;)

I går var jag ledig, då låg jag mest på soffan hela dagen hyrde 6 filmer, hann inte se alla.. I dag har jag vart lite effektivare.. Har tagit långpromenad med hunden, tränat, lagat mat bakat blåbärspaj till mina föräldrar som kom och hälsade på i eftermiddags, vi var först och käkade på los sombreros.. det var jättetrevligt!

Som sagt nu sitter jag på jobbet.. Slutar kl 7 i morgon bitti, ska bli skönt å sova då.. när jag vaknar ska jag ta nemo på en långprommis och sen gå och träna med sanna... Nej nu ska jag dela lite tabletter till morgondagens pass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0