I´m in loooove

yes! Han jag skrev om i mitt senaste inlägg för typ 2 veckor sen.. (skitkass på det här) Vi har nog setts varje dag sen dess.. Och det känns bättre och bättre för varje dag =) Han är helt underbar och hur fantastisk som helst! Han är FÖR bra för att vara sann helt enkelt.. Får nypa mig i armen hela tiden för att se efter så jag inte drömmer =) Det pirrar konstant i min mage.. Undrar om det är det som kallas kärlek?
I morgon ska vi mysa med god mat och bra tv.. I natt jobbar jag =/

Var med mamma min till falun id ag.. Hon har skaffat sig en tatuering =) En fågel, blev jättefin! Jag tror hon blev riktigt nöjd faktiskt!
Tidigare i dag var jag med Magnus på hans gym.. Tacka vet jag mitt SATS =) Han går på friskis, kärringgym ;) Men träningsvärk fick jag i alla fall! Har börjat köra gym nu.. det går i perioder, men just nu tycker jag det är skitkul.. Så vi kör väl på ett tag till.. tills jag tröttnar =)

Nej nu ska jag jobba på här och hålla mig vaken...

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis eller va man säger .)

2008-10-10 @ 16:24:17
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Jessica

Wow, vad härligt det låter med nyförälskelse! :) Lycka till :)

2008-10-11 @ 17:15:22
URL: http://jessicanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0