Kär och galen

Jaaa det här med blogg? Varför har jag den ens kvar.. Jag uppdaterar aldrig.. Ska väl sammanfatta de senaste veckorna i mitt liv då..
Förutom att jobba (som jag just nu skulle kunna hoppa över i några månader, bara för att få vara med Magnus) så är jag ju bara med Magnus =) och tränar emellanåt ;) Skulle behöva träna mera.. För att vara i förhållande är inte bra för vikten.. uscha.. jag ska ta tag i det där när jag inte är lika nykär längre =) Vad har vi gjort då? Äter gott, umgås och myser.. Har träffat Anton nu också, Magnus son.. Han är en underbar unge och vi kommer bra överrens.. I helgen som var var vi i sthlm och såg trollkarlen Julien, det var jätteroligt och mysigt.. Nu i veckan här vankas det 8 års kalas, så vi har bakat och stått i =) Annars händer inte så mycket.. Har inte vart i min egen lägenhet på snart 2 veckor =/ saknar den lite faktiskt, just för att den är så mysig.. men det är rätt praktiskt att vara hos Magnus, dels för att Anton är där så pass ofta, Nemo stortrivs och jag har nära till jobbet.. Men nu i helgen ska jag försöka vara hemma lite mera.. JObbar långhelg och Magnus jobbar natt...

Nu sitter jag på jobbet.. jobbar natt.. Snart slut.. längtar hem till sängen =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter härligt!

2008-11-05 @ 21:56:58
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0