Lyckligast..

Så lycklig som jag är nu var det väldigt längesen jag var.. Jag vet egentligen inte vad det beror på.. men skönt är det!

Sålde bilen min i måndags, fick ut 40 000 för den.. Köpte en ny äldre golf för 10 000, så nu har jag 30 över att sätta sprutt på =) hehe.. Har beställt tatueringstid i juni, köpte biljetter till peace and love.. lite sådant där..
I går var jag till staffan i barkhyttan och grillade och badade bastu.. det var väldigt mys.. Nej vi är inte i hop igen, men det är trevligt att träffas och göra roliga saker tillsammans.. Han åker för övrigt till irland i dag med motorcykeln.. 2 veckor, han och stefan.. Hoppas de får skoj..

I dag var jag och Nemo på kurs.. Näst sista gången.. vi var ute i skogen och la spår, han  var huuuuur duktig som helst! Och det var så roligt.. Så nu ska han bli en riktig brukshund.. Min instruktör föreslog att vi skulle gå tävlingsinriktad lydnadskurs nu till höste, så det kanske blir av =) det vore himla skoj..

Sitter på jobbet nu.. nu i veckan på torsdag åker vi på kryssning med jobbet, det ska bli jättekul!
och så hoppas jag på att få hem min dator nu snart också.. den är på lagning, då ska jag äntligen skaffa internet!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Tessa! Härligt att allt verkar vara bra med dig :) Nu va det längesen vi sprang på varandra på gymmet! Hoppas du får en fin helg :)

2008-05-16 @ 21:04:34
URL: http://enevve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0