Avslutning..

I dag har vi avslutning på hundkursen.. Vi ska genomgå ett allmänlydnadtest, det kommer gå kanon!!

Har ju vart på kryssning med jobbet också.. det var hur trevligt somhelst, riktigt skönt att komma bort en stund.. På fredagkväll när jag kom hem fortsatte jag och sanna ut på heartbreak.. Brolle spelade, så det vart en trevlig överraskning för det hade vi ingen aning om.. Och så träffade jag ju honom! Med stort H.. Jag blev blixtförälskad!!!! Sååå himla fin kille.. men feg som man är vågade jag inte säga ett ord.. Men sanna, min kompis känner igen honom.. såååå det är nog inte sista gånger jag ser honom inte ;)

Har magsjuka på avdelningen =/ Inge vidare.. som tur är har jag klarat mig hittills! Har 3 patienter i dag, det tycker jag är alldeles lagomt ;) hehe..

Nej nu ska jag jobba vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0