Uppskrivning

Yes jag har fått tid för uppskrivning =) Säger ej när.. Men snart, nån gång i nästa vecka..

Sitter på jobbet och jobbar nattskift igen.. I går var jessica och anna in till gävle vi var ut alla tre tillsammans med sanna såklart.. hade supertrevligt! Hade picknick på mitt vardagsrumsgolv och åt rostbiff och potatissallad, efter det vart det ost och kex.. Och en hel del rödvin ;) Vi var en sväng på heartbreak, det var riktigt roligt faktiskt!
I dag har jag mått riktigt bra också, har bara vart trött och seg.. sov bort mesta delen av e.m men har vart ute och rört lite på mig i alla fall..
I mån ska jag sova som fan! Sen plugga och sen jobba igen..

I torsdags var jag på snabbvisit i sthlm =) Hos Josef =) Kom ner vid 8 på kvällen, då handlade vi käk och kikade på film.. Var vakna till 2 och sen vaknade jag 6 morgonen efter, kan absolut inte sova borta hos folk.. Åkte hem vid 11 tiden då han var tvungen att jobba.. Ska åka dit och hälsa på igen till nästa helg, då får vi planera in lite mer aktiviteter =) Ska bli så skoj..

Annars i veckan händer det inte mycket.. Jobba.. min syster och mamma fyller år också.. ska försöka träna lite.. Och självklart köra mera hoj =) I torsdags gjorde vi en långur igen med mycket stadskörning + att vi körade lite på banan också.. det går hur bra som helst! Är mest nervös för uppskrivningen att jag ska göra nåt slarvfel bara.. Aja.. god natt med er

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Godnatt! Hoppas du får en bra dag imorrn:D.

2008-07-20 @ 02:01:16
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hoppas du klarar uppskrivningen! :) David har uppskrivning för mc i morgon faktiskt ;P Så om du har din i morgon så sitter ni kanske i samma lokal och skriver :)

2008-07-20 @ 21:02:53
URL: http://jessicanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0