Nattskift..

På 105:an.. Det är lugnt som satan.. Nästan lite fööör lugnt.. Har inte arbetat allt för hårt.. Jag har setat med körkortstest =) Det går sådär.. Jag tycker det går bra, men inte min körledare.. enligt dem ska man ha 62 rätt av 70 för att vara godkänd.. Vad fan! Det räcker ju med 52 på uppskrivningen! Jag har hittills bara klarat 56 av 70 ännu =/ Så jag får kämpa på ett tag till.. Har vart på trafikskolan i dag, ska dit i mån igen innan jag åker till Hofors och kör en sväng.. sen sover jag klvar, kör en sväng på torsdagen med för att sedan stanna till i sandviken och skriva lite tests.. Allt planerat och klart ;)

I morgon fyller min hund 1 år, det ska vi fira med en vaccination !! Haha, rätt åt honom.. Nej då, han är så gullig så min hund.. när han sover =P Ibland hatar jag honom..
I dag har vi legat i boulognen och solat jag och nemo, han låg i skuggan.. Jag läste teori =) efter det var jag upp till sanna på flugger och solade en timme till.. sen åkte jag hem och sov en timme inför nattskiftet, efter det fick jag världens städimpuls och städade hela lägenheten sen var jag ute och sprang också innan jag cyklade i väg till jobbet...

Ser fram emot fredag, då kommer mina tjejer från Hofors och vi ska gå ut.. Vi ska börja med picknick i boulognen, sen bär det av mot nån mysig uteservering =) ska bli så himla skoj.. var så längesen vi var ut tillsammans nu..

Nej nu börjar det hänga lite bakom ögonlocken.. om 40 min ska jag hänga ett dropp.. god natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett tips för teorin.. När du gör testen, så läs alltid alla svarsalternativ, även om du vet vilket som är rätt! Läs igenom dom som blev fel. Läs även dessa med alla svarsallternativ. Jag lovar att det kommer gå bättre. Så gjorde jag och inge problem med teorin!

Vart kör du banan?

2008-07-18 @ 09:19:54
Postat av: Tess

Jag kör banan som är uppställd bakom sjukhuset just nu, men när jag kör med trafikskolan kommer vi köra ute vid rörberg!

2008-07-20 @ 01:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0