LÅngtripp...

I går var jag och far min ute på en riktig långtur med motorcykeln.. över 15 mil vart det.. Var huuuur mysigt som helst.. Gick riktigt riktigt bra! Jag var inte livrädd en enda minut =) Faktiskt första gången som jag inte vbar rädd över huvudet taget.. känns skönt.. var lite nervös för nån dag sen att jag aldrig skulle komma över det, men det gjorde jag =) Körde till och med i 110, var ju bara tvungen att prova.. Nu vill jag ut och köra igen!! och igen!! och igen!! Får hålla mig till i morgon e.m.. JObbar till 3 men sen så.. Kanske sanna skulle följa med också =) Åååhh vad roligt..

I går kväll var vi ut en sväng.. det blev berggrenska sen gick jag över till anders en sväng och pratade en massa somnade av på hans otroligt sköna soffa men vaknade till och kom att Nemio var ensam hemma.. var bara att pallra sig hemöver dårå..
I dag fick jag ju känna för det.. Jäklar vad trött jag var.. Sov enda till halv 12, sen tog vi en promenad sen vart det maxmat med sanna på hennes jobb..

Slutar kl 22 i kväll.. då blire sova.. ska ju upp tidigt i mån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0