Heeey..

I morgon är det endast 3 skift kvar till semesteeeeer ;)

I går när jag vaknade mycket tidigt efter mitt nattskift åkte jag till pappa i engelsfors, vi drog en långtur med hojjen =) Vart väl en närmare 15 mil igen.. SÅ jäkla kul är det! och vi klarade oss fårn regn hela vägen =) Körde som en galning på 110 väg, tycker fortfarande att det är lite läskigt.. man kastas ju fram och tillbaka i vindarna, meeeen man vänker sig väl.. Köra fort på 90 väg i skogarna DET är grymt kul det!
Nu när man börjat köra hoj så tror man ju att man är odödlig i bil.. Så när jag åkte hem i går mot gävle hamnade jag i jordens regn/åskväder.. jag körde ju som vanligt i 130 i pölar stora som edsken och fick vattenplaning.. sen.. efter det, var jag inte lika kaxig.. då fick jag allt köra lugnt i 90 hela vägen hem mellan gävle och valbo..

Min syster och min mamma fyller år på fredag, jag har ordnat värsta presenten =) Det ska bli sååå kul att ge mamma den, ja syster är ju också med på den såklart.. Men jag får fira dem på torsdag, för på fredag direkt efter jobbet åker jag till sthlm =)) Till Josef =)) Ska bli riktigt roligt och skönt..

Nu sitter jag på jobbet med skallevärk.. hade glömt bort hur stressigt det är på dagtid.. har ju jobbat natt senaste veckan och lagt av mig lite nu inför semestern, så min huvudvärk kom direkt! Ska käka lite nu och hoppas den försvinner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0