Snart så...

Har jag eget internet och då loooovar jag att bli bättre på att uppdatera =) Hemma hos mor och far har det inte funkat att uppdatera, vet je varför.. men så äre..

Numera är jag bosatt i gävle igen då =) Trivs sjukt bra.. Kunde inte få en bättre lägenhet eller bättre läge.. bor 200 m från boulogne.. Tar 10 min att gå till sjukhuset.. helt perfekt!! Ända som saknas just nu är en dagmatte åt min hund.. har såå dåligt samvete när jag läåmnar honom på dagarna.. men gissa om han blir glad när jag kommer hem ;)
Sitter just nu hos sanna eftersom jag itne har något internet.. senare i kväll kommer anna conradsson hem till mig och hälsar på.. hon är ju hemma i stan nu och skall läsa lite kurser på högskolan.. det blir himla trevligt.. och jobbet går alldeles utmärkt.. trivs hur bra som helst! Självklart är det en massa nu i början, men det går bätter för varje dag.. går i stort sett för egen maskin  nu.. nästa vecka på tisdag är det meningen att jag ska jobba helt ensam =) spännande..
nu måste jag sluta, men jag återkommer snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0