Måndag

Har jobbat hela helgen, men ändå jobbar man måndag =/

Men det har vart en lugn och skönt helg, inte så mycket action.. I går slutade jag tidigt.. då kom Jessica och hennes Zelda hem till mig och vi tog en promenad genom boulognen med hundarna, himla trevligt =) Alltid så roligt att lära känna nya människor =) Jättegullug och trevlig tjej..

Efter det åkte jag till sandviken och åt på jensas med syster och så hyrde vi en skitkass film som jag somnade till.. Men fick ju åka hem tidigt då efgtersom det var jobbdag i dag...

På onsdag är det löning, men i mån är jag ledig så då ska jag och syster åka till valbo och shoppa järnet =) Hoppas på att få lite internet den här månaden också, måste ta tag i det där nu.. men min dator är ju cp så jag vet inte om det kommr funka.. nej nu ska jag jobba vidare..

Kommentarer
Postat av: Jessica

:) Det var en trevlig promenad, det lär vi göra om fler gånger :)

2008-02-25 @ 14:09:53
URL: http://jessicanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0