Hej hopp!

Det är helg och jag är ledig!!! Är i Örebro hos min hjärtevän ;) Kom i går kväll, körde en ny väg över västerås.. Åker hem på måndag.. Jag är ledig i 3 hela dagar, skööönt.. Gjorde min sista intro. dag i går, det känns helt okej.. På tisdag gör jag min första egna dag =) det ska bli jätteskoj och spännande.. Känner mig helt redo.. Det kommer inte bli några som helst problem.. Får så mycket beröm hela tiden av mina arbetskamrater, det känns jätteroligt =)

I veckan har jag bara arbetat och umgåtts med hunden.. Anna conradsson var förbi i tisdags, himla trevligt.. Och i torsdags var det förbi en tjej som eventuellt kommer att bli Nemos framtida dagmatte.. Vi ska prova och se hur dte går nu i veckan.. Så just nu kan livet inte bli så mycket bättre.. det är helt enkelt perfekt!!! Världens finaste lägenhet har jag också.. nu med fungerande tv till och med ;)
På onsdag ska jag lämna in min bil till peugeot, den kommer bli som ny sen =)

Nej nu ska jag vara lite social med min älskling.. Snart får jag internet hemma med, då ska jag uppdatera betydligt mycket mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0