Nattugglor..

Det är jag och en tjej som heter Lillemor.. Andra natten som vi gör i hop nu.. Jag har precis samma patienter som i går, riktigt skönt.. Och vi har det rätt så lugnt.. Har mina sysslor utspridda över natten.. hehe.. typ två antibiotikan som skall ges.. en halv 1 och en annan kl 2 =) sen äre bara till å hålla ställningarna.. sååå segt..

I dag sov jag riktigt bra.. Halv 3 var klockan när jag kom ur sängen.. men då hade jag vaknat ett par gånger redan.. Det var en galen motorsåg utanför fönstret.. men somnade om några gånger.. Magnus var och hjälpte en kille som heter Ronny att tapetsera deras lägenhet.. Han vart borta nästan hela dagen.. Vid 4 hämtade jag upp honom, då hämtade vi anton på skolan och sen tog jag och magnus en långprommis innan jag skulle ut och jobba igen..

I morgon kommer min syster på besök.. De skulle på nåt studiebesök med skolan upp på sörbygården.. Det blir mysigt.. får se vad vi hittar på..

I dag flyttade jag in alla mina kläder i vår garderob, fick en massa plats över =) perfekt.. Längtar nu efter att vi skall göra i ordningen den.. Vi har en walk in closet, som skall rustas.. det blir vitt med andra nyanser av vitt i linjer.. jättefint!

2 veckor kvar till jul nu.. jag längtar som bara den =) Jag måste vara värsta julfreaken som finns.. Värre än småbarnen ;)

På fredag ska vi ha julfest här på hjärt =) spännande.. har inte vart med på nån av de beryktade festerna än =) det ska bli jättekul.. och vi är över 60 pers tror jag som ska gå =) Måste bara försöka hitta nåt nytt att ha på mig =/

Nej nu ska jag fortsätta att fördriva tiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0