Julenissa på 105;an

Ja då var det dan före dopparedan då =)
Dagen har vart fylld med julstress! Vi har flängt överallt.. Var ner på stan och inhandlade de sista julklapparna, var ut till valbo och köpte mat åt hunden och den allra sista julklappen.. Hem och hämtade resterande familjen och var upp till maxi och köpte det sista inför grötkalaset och så köpte vi en gran.. Hem och klädde granen och städade undan, slog in julklappar..
Vid 5 kom min familj, mamma, pappa och syster och alla hundar.. Vi drack glögg och tittade på cirkus.. Sen öppnade vi julklappar och åt gröt med skinksmörgås =) Superdupergod skinka hade vi =) Magnus gjorde i ordning den i går.. så vi hade ju redan tjuvsmakat den =)

Och i morse ringde de från jobbet och gav mig en riktigt bra deal.. Om jag jobbar som i natt så blir jag ledig julafton och juldagen, det sa jag ja till direkt utan att tveka =) så nu sitter jag här.. Jag har endast 2 patienter att ha hand om, eftersom calicin spritt sig igen.. och tur hade jag som klarade mig från att bli "skitsyster".. men ädnå! Hur segt kommer inte den här natten att gå? men det är det värt tusen gånger om.. för nu är jag ledig över hela julen =) jag älskar julen..

I morgon medan jag sover kommer Magnus och Anton att åka ut till Hedesunda, till Magnus släkt och mysa lite med dom.. vid 2 ska Anton hem till sin mormor och morfar för att fira med sin mamma och hennes släkt.. Jag och Magnus åker hem till Hofors för att fira med min släkt.. Ska bli jätteroligt verkligen! Ska bli så himla kul att visa upp honom =) för hela släkten som i å för sig är rätt liten.. Men fan så mysigt vi ska ha det.. Ingen stress.. bara ta det lugnt och ha det bra.. Sover över hos mamma och sen på juldagen kommer vi att träffas hemma hos emma och emil för att sedan gå på julfest hos jonas och camilla och sen inta folkan =)
MIn klänning som jag beställde här om dagen kom i dag =) perfekt, eftersom jag inte visste vad jag skulle ha på mig på folkan.. den kommer bli kanon, skulle haft en storlek mindre.. men jag tror den funkar =)

Nej nu ska jag fördriva tiden med nåt annat.. endast 7,5 timme kvar =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0