Slut på semester..

Jag har vart på semester! Och jag har fortfarande inte fått hem min dator, så därför har jag ej kunnat uppdatera.. Men här är jag nu! På jobbet.. känns bra! Skönt å vara tillbaka.. men skönt var det ju såklart å vara ledig med.. Ska bara jobba 3 veckor nu sen är jag ledig igen 1 vecka, då ska jag och sanna ta en sista minuten =) Det blir kanon det..

Körningen har gått fantastiskt bra! Har uppkörningen nu på torsdag! Klarar jag den inte då blir jag tokig! men det ska nog gå vägen.. enda fel jag kan göra är slarvfel..

Annars då.. har mest tagit det lugnt och haft det såååå skönt.. I dag börjar ju allvaret därav min träning igen! Fan vad jag måste ågtt upp under sommaren alltså.. Ändring! Har kört 2 pass på worldclass i dag samt en springtur i boulognen ! Nej måste jobba vidare, ska försöka vara bättre på att uppdatera nu..

Kommentarer
Postat av: Linda

MÅste kännas bra att ha något kul att se fram emot :)

2008-08-11 @ 23:13:01
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0