Mc kort

I torsdags klarade jag Mc-kortet =) Fy fan vad nervös jag var innan, men det gick hur bra som helst! Nöjd med precis allt.. Allting gick kanon! I går var jag ute och körde ensam för första gången.. Anders var med på en sväng han med, då började det regna =/ Men vi åkte i alla fall... Åkte till Monroes och han bjöd på mat..

Fast jag klarat det och det är jättekul så mår jag inget vidare.. Killproblem som vanligt i mitt fall.. Fast den här gången är det inte jag som krånglar..

Är på jobbet nu.. I mån ska jag och Nemo börja på ny kurs, det kommer gå åt helvete.. Jag ser inte alls fram emot det, han är i en omöjlig ålder just nu.. men men.. är väl bara å bita i hop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0