Yeeees

Har vart och köpt färg till hallen nu =) åååhhhh så underbart fint det kommer bli !! Måste få upp lite hatthyllor och klädhängare snart.. så tråkigt att behöva hänga av sig jackan på en stol i köket =/ Och så vill jag ha upp lite gardiner och blommbrädor så man kan ställa nån trevlig lampa där så det lyser lite mysigt.. för nu äre ju faktiskt mörkt på kvällarna och det ser så tråkigt ut när det bara är helt svart överallt.. + att det är rätt tråkigt inne att behöva tända värsta ljuset i taket bara för att man ska se nånting.. det kommer bli så sjukt fint när allt är klart =) Måste bara ta oss i kragen och få det gjort.. Vi måste ju ha dörrfoder till dörrarna och foder till fönstert och helst en ny dörr till toaletten och golvet ska läggas så det är itne bara ett som ska göras =) sen när det är klart måste vi inhandla inredning till hallen.. hatthyllor, klädhängare skoställ har vi redan.. men jag ska ju bygga mig en egen hatthylla =) ni ska få se sen vad snyggt det blir =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fara in till falun.. i kväll hoppas jag på lite ledigt så jag kan måla just hallen =) medan pappa och tommy fixar dörröppningen..
I helgen äre 5 patientfall som skall göras =) men det är så sjukt roligt så det gör mig ingenting.. har redan kikat på dom tillsammansmed min handledare och han tyckte också det var superspännande så vi diskuterade lite grann vad de olika fallen kunde vara för nånting, så jag har ju hälften gjort redan =) + att jag och christine ska jobba lite med det i dag också..

åhhh jag längtar tills på måndag.. saknar praktiken så jättemycket! tyckte nyss det var helg och jag längtade redan då tills måndagen.. och svisch så har hela veckan gått igen =) Jag är helt säker nu på att det är narkossköterska jag ska bli =) helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0