Vilken dag!!

Shit vilken bra dag vi har haft i dag!! Så jäkla glad över att jag inte misade det här seminariet, ta mig fan det bästa sedan jag började på högskolan.. så grymt genomtänkt och bra på alla sätt och vis... vib örjade dagen med attd ela upp oss i 2 grupper där vi fick berätta om hur vi haft det på praktiken och så.. riktigt spännande att höra från alla.. sen gick vi igenom tentan som vi fick tillbaka, fick godkänd =) efter det hade vi lunch sen gick vi igenom patientfallen som vi hade arbetat med och efter det hade vi en prioritetsövning som vi riktigt lärorik! Ja allt var toppen helt enkelt.. sååå sorgligt att kursen är över.. stackars dom som itne valt den här kursen, de missar verkligen den bästa kursen någonsinn.. fattar inte varför den inte finns med i kursplanen för.. det är ju på den här kursen alla bitarna faller på plats och man lär sig mer på de här 5 veckorna än vad man gjort på 2,5 år..

I mån äre sista praktikdagen =/ Känns tråkigt.. vi ska ha slutbedömning också.. spännande! Blir tokig om mattias berättar att det har hänt nåt i dag.. han har nämligen gjort e.m och jag var såååå nära på att åka dit efter skolan.. skulle inte förvåna mig heller omd e haft ett trauma-larm eller hjärt-larm elelr nåt sånt spännande..

jaja.. känns bra att jag klarat kursen utan att hoppa över examinationerna, får betyg i ämnet också.. kommer sluta på 125 poäng i stället för 120, bra om man ska söka vidare sen..

efter skolan åkte vi in till gävle och valbo.. lämnade tillbaka lite böcker, shoppade på byggmax och sen hmtade vi ut tompas teelfon i valbo.. skulle inhandla konsoller till hallen, men de var slut för tillfället =/ dryyygt.. men men..

Nej nu ska vi ta å kila över till jessica, jimmy och miranda.. kolla in idol =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0