Våndas

Ska jag eller ska jag inte skicka in den nu? åååhhh håller på med tentan.. Jag törs inte skicka in den, tänk om jag kommer på nånting i kväll som jag inte skrivit med??? äh då får det väl vara så då.. det är ju bara att komplettar om det skulle vara så... Jag känner mig färdig.. den hamnade till slut på 10,5 sida.. det borde räcka till! Jag skickar nog in den nu, så kan jag slappna av sen!

Emma och emil var precis här.. vi drack lite kaffe och pratade lite.. de tyckte köket blev superfint och allt annat också för den delen =) de är själva i tankar på att förnya köket, men de skulle vänta och göra altanen först.. Lilla Nova var också med, de hade vart på babysim men hon sov mest i vagnen för hon var så trött... Goungen, som ska börja på dagis snart =) stora tjejen!!
Tittade på idolreprsien, eftersom jag missade tomas i onsdags.. gud vad duktig han var, synd att han inte går vidare =/ men vem vet.. han kanske blir juryns triumpkort sen när finalen drar i gång =)

Vildjuret sover.. han har spexat som fan när emma och emil var här.. jag ska passa på att duscha nu vi åker så fort tompa kommer hem..

nu skickar jag in tentan =

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0