SVävar

på små små rosa moln =) Längtar som bara den tils nästa lördag.. ringde i dag igen och pratade med uppfödaren tog reda på vilket foder de använde och vilket foderschema jag bör ha =) Sen hörde jag mig lite för vart de andra valparna kommer att hamna och de flesta hamnar i sthlm området men en skulle till västerås och en till ludvika faktiskt =) Och så berättade hon att de brukar träffas för valpträffar och sådant.. allt låter hur toppen som helst! inte som med challes uppfödare som inte ringt en enda gång ! Det känns kanon! Så jag och baby var in till valbo nu på e.m och köpte foder, halsband, en ny leksak och en fäll till sovplatsen.. som han inte kommer att kunna använda i början för då kommer vi att ha honom i en låda bredvid sängen men sen förhoppningsvis när han har blivit rumsren =) Challe har använt den sängen endast 1 gång, han trynar ju i sängen annars.. men det hoppas vi kunna vänja den här från så silpper det bli för trångt =) Challe som är så liten tar redan upp alldeles för stor plats! Pappa håller på å mejlar över bilder så förhoppningsvis har jag dom till kvällen =)

Har bråkat med en vän i dag.. det känns sådär! Men 1 års frustration behövde väl få ventileras nu! Nån gång får det faktiskt vara nog, man kan inte svälja hur mycket som helst! Men bara för att jag avstått en del val i mitt liv betyder inte att jag inte har någon egen personlighet som vänder kappan efter vinden, för det handlar verkligen inte om det! Jag vet precis vem jag är och vad jag står för.. Och jag vill bara inte vara en del av det där längre.. So I´m finnshed!

Känns bara drygt att behöva tappa fokus på det jag tycker är viktigt! Min familj och mina vänner och framförallt praktiken nu och skolan som är otroligt viktigt för mig! Men jag ska kämpa på.. Har ju de som stöttar mig så himla mycket och inte ifrågasätter allting hela tiden på ett negativt sätt...

Jaja nog om detta! Nu ska jag sätta mig och försöka hitta de vetenskapliga atriklarna som vi ska ha med oss till handledarträffen i mån, det känns sådär just nu.. Vid 19 tiden kommer gabbe och perra förbi och käkar fajitas med oss och kikar in en film som heter "hata göteborg" Får se vad det kan vara för nånting =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0