Sorry

Har inte kunnat blogg på nån dga, har haft sjuuuukt mycket att göra!
Har gått två e.m på anestesin nu.. spännande värre! Har haft beredskap, men det hände inte så mycket.. en akut höftled som vi gjorde i går.. och då fick jag ensam eller ja nästan ensam i alla fall ha koll på patienten.. min dåvarande handledare stod på andra sidan opsalen och kikade på internet.. så jag fick sitta där ensam och kontrollera bltr, puls, sat och så fick jag dutta på med lite sömnmedel när jag såg att hon var på väg att vakna till =) det var riktigt roligt.. känna att man gör nåt vettigt.. annars känner jag mig mest som kalle bakom.. går bakom min handledare hela tiden typ.. har ju bara gått med honom nu i 2 dagar och inte kommit in i det hela ännu.. Men jag sätter lite nålar och kopplar upp och sånt.. Har faktiskt inte bommat en enda nål ännu, inte ens dom vita =) så nu kan ni ringa till mig snart när ni behöver stickhjälp ;)
Nästa vecka ska vi gå på öra-näsa-hals och söva barn =) det ska bli skoj..
I dag har vi haft carotisplastik och varicier! grymt häftig var första open.

Jaja.. är hela trött och slut... Har en hemtena som ska vara inne på söndag, jag ska jobba utav helvete med den i helgen! Och så ska jag pilla med uppsatsen.. dethör ska nog lösa sig =)

och Nemo han bara växer och växer, skäms för att jag itne fått upp nå bilder på honom ön, mne det kommer!

NU ska jag göra nåt att käka... sen blire idol med jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0